The Body Shop
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITСкраб для волосся і шкіри голови "Чайне дерево"The Body Shop Tea Tree Purifying & Balancing Hair & Scalp Scrub3★★★★★890 ₴0 ₴КупитиHITМасло для тіла "Рожевий грейпфрут"The Body Shop Pink Grapefruit 96H Nourishing Moisture Body Butter2★★★★★747 ₴890 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITШампунь для гладкості та блиску волосся "Банан"The Body Shop Banana Truly Nourishing Shampoo5★★★★★404 ₴450 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITМасло для тіла "Британська троянда"The Body Shop British Rose Body Butter 96h Nourishing Moisture1★★★★★330 ₴0 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиСироватка для блиску волосся "Виноградна кісточка"The Body Shop Grapeseed Glossing Serum3★★★★★490 ₴0 ₴КупитиКупитиКупитиРевіталізуючий крем-гель для шкіри навколо очейThe Body Shop Oils of Life Intensely Revitalising Eye Cream-Gel2★★★★★1442 ₴0 ₴КупитиМасло для тіла з олією насіння конопельThe Body Shop Hemp Rescuing Body Butter For Ultra-Dry Skin0★★★★★890 ₴0 ₴КупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиВідновлювальний кондиціонер для волосся "Ші"The Body Shop Shea Intense Repair Conditioner2★★★★★150 ₴0 ₴КупитиВідгуки про The Body Shop
- Масло для тіла "Рожевий грейпфрут"The Body Shop Pink Grapefruit 96H Nourishing Moisture Body Butterдостатньо непогано зволожує, обожнюю запах цитрусів, цей такий ароматний, що просто слина тече, зручна баночка, взагалі-то достатньо економічний в...ССофія Мірошніченко★★★★★
- Шампунь для гладкості та блиску волосся "Банан"The Body Shop Banana Truly Nourishing ShampooЦим шампунем мию волосся раз у 4-5 днів!!!і воно не жирніє,шкіра голови не свербить і зникла лупа!!!ЗадоволенаААльона Лазарєва★★★★★
- Кремова мочалка для душуThe Body Shop Bath Lily Ultra Fine CreamНайкраща мочалка, яка у мене булаААнастасія★★★★★
- Твердий шампунь для волосся "Імбир"The Body Shop Ginger Anti-Dandruff Shampoo BarНатуральний та ефективнийЮЮрій★★★★★
Ви нещодавно переглядалиThe Body ShopІсторія британської марки The Body Shop розпочалася 1976 року з відкриття невеликого магазину, в якому була представлена скромна колекція натуральної косметики. Але у її засновниці Аніти Роддік були амбітні плани. Аніта – відома екологиня й правозахисниця. Під час створення свого бренду вона керувалася кількома основними принципами:
- продукція виготовляється з дотриманням етичних та екологічних норм;
- використовуються тільки натуральні формули;
- запропонована косметика не тестується на тваринах.
Також зазначимо, що всі використовувані сировинні матеріали закуповують за справедливими цінами у підприємців з країн, що розвиваються.
Асортимент марки розширюється й чоловік Аніти Гордон Роддік також бере активну участь у бізнесі. До 2004 року кількість роздрібних магазинів збільшилася до 1980. Торгові точки компанії обслужили понад 77 мільйонів покупців по всьому світу. Бренд входить до трійки найпопулярніших у Великій Британії марок.
The Body Shop: розвиток, традиції та нововведення
У 2005 році Аніта Роддік вирішила продати свій бізнес концерну L'Oreal і зосередитися на благодійній діяльності та написати книгу про соціальну нерівність у слаборозвинених країнах.
Новий власник отримав бренд, який перебував на піку популярності. Але знаменитий косметичний концерн несподівано зіткнувся з низкою труднощів:
- на початку 2000-х конкуренти представили аналогічні лінійки з продуктів на натуральній основі;
- через відсутність продуманої реклами торгові точки The Body Shop стали сприйматися як магазини недорогих подарунків, а не як фірмові бутики відомого бренду;
- кольорове мило, парфуми з ароматом мускусу, запашний полуничний гель для тіла, популярні у 80-90-ті, тепер перейшли в категорію звичайних товарів;
- марка перестала встигати за стрімко мінливою модою, інноваціями та постійною зміною пріоритетів.
У 2016-му продажі впали на 5% і концерн L'Oreal вирішив продати марку. Основним претендентом стала бразильська косметична компанія Natura & Co, яка за своєю концепцією була ближче до The Body Shop, ніж концерн L'Oreal. Деякі експерти у своїх відгуках висловлювали сумніви, що новому власнику вдасться збільшити продажі та налагодити роботу великої роздрібної мережі.
Складність полягала у тому, що компанія Natura & Co поширювала свою продукцію шляхом прямих продажів, користувалася послугами торгових представників і не мала досвіду роботи у роздрібній торгівлі. Проте угода, оформлена у вересні 2017 року, виявилася вдалою як для нового власника, так і для The Body Shop. Компанія Natura & Co значно зміцнила свої позиції на європейському косметичному ринку та отримала у власність добре організовану мережу роздрібних магазинів. Марка The Body Shop успішно подолала кризу та зберегла свою концепцію. Новий власник реорганізував торговельну мережу, а також почав активно використовувати онлайн-продажі.
Продукцію бренду сьогодні можна купити у понад 70 країнах. На сайті марки представлена парфумерія, декоративна косметика, засоби для шкіри та волосся. Каталог регулярно доповнюється новими пропозиціями, а також випускаються святкові подарункові набори з оригінальним оформленням.
У мультирегіональному інтернет-магазині MAKEUP можна замовити товари бренду Зі Боді Шоп з доставленням по Києву та Україні.