Про нашу роботу зараз!


 

Дорогі клієнти!

В останні тижні ми отримали від вас багато питань: як доставлятимуться замовлення, як працює склад і кур'єри і, звичайно ж, найприємніший для нас - як допомогти улюбленим сайтам MAKEUP і PANAMA обробляти замовлення швидше. Без паніки! Ми працюємо в колишньому режимі: допомагаємо нашим б'юті-клієнтам залишатися красивими, а малюкам - весело проводити "карантинні" дні. А поки ви чекаєте на свої заповітні коробочки, розповідаємо про нашу роботу зараз.

1. На нашому складі введений режим підвищеної безпеки. Співробітники щодня проходять перевірку стану здоров'я і вимірюють температуру, працюють у засобах спецзахисту (маски, рукавички), а також ми постійно проводимо дезінфекцію приміщень, обмежуючи кількість людей, які одночасно працюють у них. У зв'язку з цим збір замовлень трохи сповільнився, але безпека наших співробітників і, як наслідок, ваша - понад усе. Якщо ваше замовлення затримується - не хвилюйтеся. Дайте нам трохи більше часу, ми обов'язково зберемо посилку і відправимо її вам.

2. Наші кур'єри також максимально захищені і намагаються захистити вас. Усі замовлення ми передаємо клієнтам на відкритому повітрі. З метою мінімізації ризиків ми тимчасово припиняємо можливість залишити посилку біля дверей квартири. Будь ласка, прийміть з розумінням прохання кур'єра спуститися за посилкою і обов'язково при виході на вулицю надягніть захисну маску.
Якщо вам потрібен безготівковий розрахунок - виберіть варіант оплати «Банківська картка» під час оформлення замовлення на сайті. Звертаємо увагу: ви не зможете оплатити замовлення карткою безпосередньо під час замовлення у кур’єра.

 

3. Будь ласка, будьте лояльними до наших кур'єрів. Навіть в умовах обмежень і підвищеного завантаження на дорогах вони роблять максимум для того, щоб ви отримали свої замовлення вчасно. Час доставки може трохи зміститися, не хвилюйтеся, просто почекайте нас. Якщо ж хтось із кур'єрів під час передачі замовлення не був у засобах індивідуального захисту, підкажіть про це нам за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті. Напишіть номер замовлення, а ми перевіримо цю інформацію і поповнимо запаси масок/рукавичок.

4. Більшість наших співробітників працюють віддалено, зокрема кол-центр. Наші оператори відповідають на безліч питань, але, на жаль, вони тимчасово не встигають приймати ваші дзвінки. Якщо ви хочете допомогти улюбленому сайту працювати швидше, скористайтеся формою зворотного зв'язку https://makeup.com.ua/feedback/. Друкують наші менеджери в кілька разів швидше, ніж говорять :)

А ще ми дуже просимо не дублювати повідомлення, оскільки це зменшує швидкість обробки замовлень. Ми бачимо всі питання і обов'язково допоможемо вам. Наші співробітники дякують клієнтам, які надсилають свої запити одноразово і вказують у них максимально повну інформацію.

5. Якщо ви хочете змінити або скасувати замовлення, скористайтеся формою зворотного зв'язку або використовуйте опцію "Управління замовленням" у вашому особистому кабінеті на сайті.

6. Хочете оформити повернення? Заповніть форму зворотного зв'язку на сайті, вказавши всі деталі. Ми обов'язково зв'яжемося з вами і допоможемо якомога швидше розв’язати це питання.

MAKEUP і PANAMA продовжують доставляти ваші замовлення і забезпечувати той сервіс, за який ви нас полюбили. Наша команда бажає вам міцного здоров'я!

 

Вхід до особистого кабінету

Відновлення паролю

ми перетелефонуємо вам самі!

MAKEUP працює в вашій країні!
Відкривайте makeupstore.com

Перейти