Квест від MAKEUP: Перше квітня — брехня всесвітня!

 
А ви знали, що Бейонсе відмовилася від використання косметики на весь наступний рік? А те, що Ріанна перейменувала власний бренд Fenty Beauty на Rihanna Big Lips? Ну а всесвітньо відомий бренд Kilian поповнив свою колекцію ароматом з провокаційною назвою «Давай вирішимо це питання як дорослі — голими в спальні»... А ще ми чули, що в усьому світі заборонили використання хайлайтера, оскільки він провокує ДТП, відблискуючи від світла фар зустрічних машин. Повірили? Це означає, що розіграш вдалий! Але поспішаємо запевнити: не все сказане нами — першоквітневий жарт. Деякі факти правдиві і саме вони приведуть вас до наступного кроку!
 
Правила гри
 
На просторах нашого сайту сховалися 10 б’юті-товарів, на які вказують хитрі загадки. Вам необхідно проявити кмітливість і розгадати їх! На проходження квесту у вас є 8 днів, з 30 березня по 6 квітня (включно). 23 учасники гарантовано отримають призи!
 
Хто може брати участь в грі?
 
Щоб стати учасником квесту, вам необходимо підписатися на нашу сторінку у Facebook, наш Youtube канал і натиснути на дзвіночок, а також поставити лайк конкурсній публікації. Це правило діє як для клієнтів магазину, так і для тих, хто лише планує зробити покупки.
 
Навіщо мені потрібно брати участь у квесті?
Ви не лише поринете у світ гумору, першоквітневих жартів, сміху і вічної молодості, а й можете виграти чудовий подарунок!
 
У чому суть гри?
Вам необхідно відшукати 10 товарів, на які вказують загадки. Це можуть бути парфуми, декоративна косметика, засоби для догляду або аксесуари. Перша підказка знаходиться вже в кінці цієї сторінки. Вгадайте, який продукт у ній зашифровано, знайдіть його на сайті і, якщо ви не помилилися, у картці товару буде наступна підказка.
 
На момент початку гри всі товари, які беруть участь у квесті, є в наявності. Але ми не можемо бути впевнені, що той чи інший засіб не розкуплять. Якщо ви ніяк не можете відшукати підказку в потрібній серії, спробуйте пошукати серед продуктів, яких немає в наявності.
 
Коли починається і скільки триває гра?
Гра триває 8 днів, з 30 березня по 6 квітня (включно).
 
Куди надсилати правильні відповіді?
Як тільки ви знайдете всі 10 посилань, внесіть їх у спеціальну форму реєстрації. Якщо ви правильно відгадали всі підказки, наша програма одразу повідомить про це, і ви автоматично станете учасником розіграшу. Вводити у форму необхідно лише прямі посилання, без вказівки відтінків і додаткових значень.
 
Як відбуватиметься розіграш призів?
Після перегляду всіх заявок з правильними відповідями і виконаними умовами конкурсу, ми розіграємо їх у лотерею за допомогою random.org. Подарунки отримають 20 щасливчиків, яких обере програма.
Крім того, перші 3 учасники, які надіслали форму з готовими відповідями, також отримають цінні призи.
 
Який приз я отримаю?
У разі перемоги найщасливіші учасники отримають:
 


2 місце: Набір засобів для догляду за шкірою обличчя від CLIV
 
 
3 місце: Набір для догляду за волоссям Redken
 
4 місце: Набір професійних засобів для волосся від L’Oreal Professionnel
 
5 місце: Набір для догляду за волоссям від BIOLAGE
 
6 місце: Набір доглядових засобів серії Dead Sea від бренда Satara
 
7 місце: Набір декоративної косметики від Deborah
 
8 місце: Набір засобів для макіяжу від BeYu
 
9 місце: Набір засобів для догляду за шкірою від бренда Phytoceane
 
10 місце: Набір доглядових засобів
 
11 місце: Доглядова серія для волосся Arganoil from Morocco від Lee Stafford
 
12 місце: Набір доглядової косметики від Belweder
 
13 місце: Набір засобів для очищення і звуження пор від Pureheal’s
 
 
15 місце: Косметичний набір від Debby
 
16 місце: Брендова косметичка + засоби з лінійки Garnier Bio:
 
 
18 місце: Набір косметичних масок для обличчя від BRTC
 
 
 
20 місце: Набір для догляду за обличчям і тілом від Beauty Derm
 
Але й це ще не все!
1-й найшвидший учасник отримає крутий набір від Biolage
 
2-й швидкий учасник поповнить свою б’юті-колекцію розкішним набором декоративної косметики від Deborah
 
3-й швидкий учасник зможе насолодитися набором засобів для догляду за тілом від Palmolive в оригінальному подарунковому ящику, свічкою і ароматною бомбочкою для ванни
 
 
У соціальній мережі Facebook опублікують результати гри. Також, у разі перемоги, ви отримаєте сповіщення на адресу своєї електронної пошти.
 
 
Ми вже готові розсмішити вас до гикавки. Будьте готові, що це 1 квітня стане найсміхотливішим і найрекорднішим за кількістю жартів. Поїхали...
 
Крок 1. Над розробкою цього топового продукту працювали найкращі експерти з маркетингової стратегії. Якщо щиро зізнатися, то професіоналізм зробив свою справу. Ось лише мало хто з вас, милі роззяви, знає про це. Під час створення одного з найпопулярніших американських бальзамів для губ фахівці робили ставку на креативний маркетинговий хід — таємне пророцтво під жовтою кришкою баночки. Однак покупниці не звертали увагу на цей сюрприз і полюбили засіб за його унікальні лікувальні властивості. Тобто креативникам дарма платили шалені гроші, адже зі 100 дівчат тільки 4 знають про пророцтва. Висновок: замість «Швидка допомога» на баночці потрібно було писати «Губна ворожка».
 

Вхід до особистого кабінету

Відновлення паролю

ми перетелефонуємо вам самі!

MAKEUP працює в вашій країні!
Відкривайте makeupstore.com

Перейти