Квест від MAKEUP: Перше квітня — брехня всесвітня!
А ви знали, що Бейонсе відмовилася від використання косметики на весь наступний рік? А те, що Ріанна перейменувала власний бренд Fenty Beauty на Rihanna Big Lips? Ну а всесвітньо відомий бренд Kilian поповнив свою колекцію ароматом з провокаційною назвою «Давай вирішимо це питання як дорослі — голими в спальні»... А ще ми чули, що в усьому світі заборонили використання хайлайтера, оскільки він провокує ДТП, відблискуючи від світла фар зустрічних машин. Повірили? Це означає, що розіграш вдалий! Але поспішаємо запевнити: не все сказане нами — першоквітневий жарт. Деякі факти правдиві і саме вони приведуть вас до наступного кроку!
Правила гри
На просторах нашого сайту сховалися 10 б’юті-товарів, на які вказують хитрі загадки. Вам необхідно проявити кмітливість і розгадати їх! На проходження квесту у вас є 8 днів, з 30 березня по 6 квітня (включно). 23 учасники гарантовано отримають призи!
Хто може брати участь в грі?
Щоб стати учасником квесту, вам необходимо підписатися на нашу сторінку у Facebook, наш Youtube канал і натиснути на дзвіночок, а також поставити лайк конкурсній публікації. Це правило діє як для клієнтів магазину, так і для тих, хто лише планує зробити покупки.
Навіщо мені потрібно брати участь у квесті?
Ви не лише поринете у світ гумору, першоквітневих жартів, сміху і вічної молодості, а й можете виграти чудовий подарунок!
У чому суть гри?
Вам необхідно відшукати 10 товарів, на які вказують загадки. Це можуть бути парфуми, декоративна косметика, засоби для догляду або аксесуари. Перша підказка знаходиться вже в кінці цієї сторінки. Вгадайте, який продукт у ній зашифровано, знайдіть його на сайті і, якщо ви не помилилися, у картці товару буде наступна підказка.
На момент початку гри всі товари, які беруть участь у квесті, є в наявності. Але ми не можемо бути впевнені, що той чи інший засіб не розкуплять. Якщо ви ніяк не можете відшукати підказку в потрібній серії, спробуйте пошукати серед продуктів, яких немає в наявності.
Коли починається і скільки триває гра?
Гра триває 8 днів, з 30 березня по 6 квітня (включно).
Куди надсилати правильні відповіді?
Як тільки ви знайдете всі 10 посилань, внесіть їх у спеціальну форму реєстрації. Якщо ви правильно відгадали всі підказки, наша програма одразу повідомить про це, і ви автоматично станете учасником розіграшу. Вводити у форму необхідно лише прямі посилання, без вказівки відтінків і додаткових значень.
Як відбуватиметься розіграш призів?
Після перегляду всіх заявок з правильними відповідями і виконаними умовами конкурсу, ми розіграємо їх у лотерею за допомогою random.org. Подарунки отримають 20 щасливчиків, яких обере програма.
Крім того, перші 3 учасники, які надіслали форму з готовими відповідями, також отримають цінні призи.
Який приз я отримаю?
У разі перемоги найщасливіші учасники отримають:
2 місце: Набір засобів для догляду за шкірою обличчя від CLIV
3 місце: Набір для догляду за волоссям Redken
4 місце: Набір професійних засобів для волосся від L’Oreal Professionnel
5 місце: Набір для догляду за волоссям від BIOLAGE
6 місце: Набір доглядових засобів серії Dead Sea від бренда Satara
7 місце: Набір декоративної косметики від Deborah
8 місце: Набір засобів для макіяжу від BeYu
9 місце: Набір засобів для догляду за шкірою від бренда Phytoceane
10 місце: Набір доглядових засобів
11 місце: Доглядова серія для волосся Arganoil from Morocco від Lee Stafford
12 місце: Набір доглядової косметики від Belweder
13 місце: Набір засобів для очищення і звуження пор від Pureheal’s
15 місце: Косметичний набір від Debby
16 місце: Брендова косметичка + засоби з лінійки Garnier Bio:
18 місце: Набір косметичних масок для обличчя від BRTC
20 місце: Набір для догляду за обличчям і тілом від Beauty Derm
Але й це ще не все!
1-й найшвидший учасник отримає крутий набір від Biolage
2-й швидкий учасник поповнить свою б’юті-колекцію розкішним набором декоративної косметики від Deborah
3-й швидкий учасник зможе насолодитися набором засобів для догляду за тілом від Palmolive в оригінальному подарунковому ящику, свічкою і ароматною бомбочкою для ванни
У соціальній мережі Facebook опублікують результати гри. Також, у разі перемоги, ви отримаєте сповіщення на адресу своєї електронної пошти.
Ми вже готові розсмішити вас до гикавки. Будьте готові, що це 1 квітня стане найсміхотливішим і найрекорднішим за кількістю жартів. Поїхали...
Крок 1. Над розробкою цього топового продукту працювали найкращі експерти з маркетингової стратегії. Якщо щиро зізнатися, то професіоналізм зробив свою справу. Ось лише мало хто з вас, милі роззяви, знає про це. Під час створення одного з найпопулярніших американських бальзамів для губ фахівці робили ставку на креативний маркетинговий хід — таємне пророцтво під жовтою кришкою баночки. Однак покупниці не звертали увагу на цей сюрприз і полюбили засіб за його унікальні лікувальні властивості. Тобто креативникам дарма платили шалені гроші, адже зі 100 дівчат тільки 4 знають про пророцтва. Висновок: замість «Швидка допомога» на баночці потрібно було писати «Губна ворожка».