Простий обмін і повернення

Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.

 

1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів, а також при отриманні посилки з ЄС теж можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки. Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.

 

2. Якщо проблема виявлена ​​пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу cs@makeup.com.ua.

 

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт. Будь ласка, зверніть увагу: для замовлень з ЄС повернення можливе тільки для всієї посилки.

 

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.

 

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

 

Наш менеджер запропонує можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару організовує візит кур'єра або розповість, як відправити посилку нам.

 

Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення. 

 

Єдине прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, вироби, що були у використанні, або продукцію, щодо якої немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти легко і швидко зробити обмін або повернення товару.

 

З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: (044) 374 03 83 або 0 (800) 50 77 40.

Щодня з 7:55 до 20:05
Зворотний дзвінок
Кошик(0)

вхід до особистого кабінету

відновлення паролю

ми перетелефонуємо вам самі!