На цей момент товарів з цієї категорії немає в наявності. Скористайтеся функцією "Повідомити про появу" і ми повідомимо вам про надходження продукції.
REACH
- HITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуВідгуки про REACH
- Зубна щітка жорстка "Stay White", синяReachнайкраща щітка, привезіть будь ласкаLLove★★★★★
- Зубна щітка середньої жорсткості "Control", синяReachМоя улюблена щітка. Чомусь зникли з продажу. Привезіть, будь ласка.ДДмитрий★★★★★
- Зубна щітка середньої жорсткості "Control", бузковаReachСупер щітки, беру дітям , але будьласка привезіть жорстку щетину також, я не можу знайти аналогів і страждаюИИнна★★★★★
- Зубна щітка середньої жорсткості "Stay White", салатоваReachЧудова щітка. Ідеальний розмір і жорсткість, зручно тримати.ННаталья★★★★★
- Зубна щітка середньої жорсткості "Stay White", рожеваReachЩітка шикарна👍👍👍 Для мене вона на першому місці!ННеля★★★★★
- Зубна щітка середньої жорсткості "Stay White", блакитнаReachОчень не понравилась зубная щётка. У меня не чувствительные десна и зубы, но эта щётка очень сильно больно чистит, задевая десна, не достаёт до...ККатя★★★★★
Ви нещодавно переглядалиREACHПіклуйся про здоров'я зубів разом з Reach
Бренд Reach спеціалізується на засобах для гігієни ротової порожнини. Компанія виготовляла різноманітні товари для догляду за зубами та яснами. Перші зубні щітки були розроблені ще 1976 року компанією DuPont. Ця дата ознаменувала старт роботи цієї торгової марки, яка сьогодні відома у всьому світі. Активно продаються її товари в Україні та Києві.
Увага до дрібниць
Догляд за ротовою порожниною — відповідальне завдання. Від його виконання залежить стан всього організму. А тому, перш ніж вийти на ринок, DuPont чотири роки проводила дослідження, удосконалювала свою продукцію. І 1976 року компанія випустила у світ першу ергономічну зубну щітку Reach. Коли вона потрапила до магазинів, її розібрали за лічені дні. Захоплені відгуки покупців спонукали фірму на подальші розробки. Продукція компанії сприяла розвитку дослідження впливу дизайну засобів для чищення зубів на здоров'я ротової порожнини.
Кожен наступний рік бренд випускає унікальні засоби гігієни. Всі вони зручно розміщуються в руці і забезпечують повне очищення важкодоступних місць ротової порожнини. Продукція Reach нагадує інструмент стоматолога — вона така сама дієва. Водночас підкуповує її доступність — товар можна купити як у магазинах, так і за допомогою інтернет-сайтів без жодних складнощів.
Тоді ж розпочинається реклама цих виробів на телебаченні. Це відіграло не останню роль у їхньому поширенні, адже цікаві і креативні ролики привертали увагу людей різних поколінь.
Рекламна популярність
1977 року Reach перекупив Johnson & Johnson. Фірма продовжує вкладати у рекламу своїх виробів великі гроші. 1978 року ця сума становила мільйон доларів. Уже наприкінці 80-х фірма займала приблизно 30 % ринку США.
1993 року фірма зробила першу свою щітку для дітей. Вона продавалася і в Україні. Перш ніж випустити цей продукт, бренд вивчив поведінку під час чищення зубів понад сто дітей.
Щоб підняти свою популярність, до виходу фільму Гаррі Поттер Reach випустила однойменну зубну щітку. Чи треба говорити, що купити її хотіли всі? Перша партія розлетілася за кілька годин. Усі роки свого існування бренд брав активну участь у профільних конкурсах, кілька разів виходив у фінал. Він став фіналістом міжнародного конкурсу дизайну IDEA 2010.
Зручність та комфорт
Сьогодні товари цього виробника можна придбати в інтернет-магазині makeup.com. Ми здійснюємо доставку по Києву і всім містам України, а тому купівля тут буде зручною та приємною. Доступні ціни і привітне обслуговування приємно здивують, а якість порадує навіть найприскіпливішого покупця.