Hourglass
- HITКупитиHITКупитиHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHourglass Ambient Lighting Blush Diffused Head (міні)Рум'яна з ніжним шовковим фінішем1★★★★★Немає в наявностіПовідомити про появуHourglass Ambient Strobe Lighting Powder (тестер без коробки)Пудра для стробінгу0★★★★★Немає в наявностіПовідомити про появуВідгуки про HourglassВи нещодавно переглядалиHourglass
Hourglass – це успішна американська марка, під якою виготовляється декоративна косметика. Бренд заснувала бьюті-експертка Каріса Джейнс. Після закінчення коледжу Parsons School of Design (школа мистецтв та дизайну, розташована у Нью-Йорку) вона працювала у кількох спеціалізованих компаніях, а у 2004 році заснувала власний бренд.
Сама Каріса мала особистий негативний досвід застосування декоративної косметики. Засновниця бренду лікувала акне. Бажаючи приховати прищі, вона невдало намагалася знайти відповідний продукт для маскування недоліків. На жаль, всі протестовані варіанти створювали занадто щільне покриття, яке посилювало запалення. Тому одним із перших бренд випустив засіб для матування Immaculate Liquid Powder Foundation (рідка пудра). По консистенції продукт нагадує тональний крем, але після нанесення на шкіру текстура перетворюється з рідкої на пудрову. У своїх відгуках користувачі відзначили, що засіб успішно справляється з видаленням неприємного блиску, приховує постакне та підходить для чутливої шкіри, схильної до недосконалостей. У формулу входить каолінова глина, яка виконує легке очищення, має протизапальну дію, підвищує еластичність та пружність покривів.
Hourglass: концепція бренду та його бестселери
Старт був досить вдалим. У 2010 році до компанії приєдналася візажистка Джина Брук. ЇЇ постійні клієнтки - Мадонна, Наомі Кемпбелл, Кім Кардашьян, Єва Лонгорія, Леді Гага. У знаменитої візажистки особливий підхід до макіяжу. Вона скептично ставиться до модних трендів і вважає, що потрібно знаходити свої способи самовираження, сміливо експериментувати, не слідувати стереотипам.
Наступний важливий етап для марки розпочався у 2017 році. З моменту заснування бренд займав активну соціальну позицію та виступав проти випробувань косметики на тваринах. Але згодом було прийнято рішення зробити марку повністю веганською та відмовитися від використання у формулах інгредієнтів тваринного походження. До грудня 2020 року каталог Hourglass був переформатований і став повністю доступним для веганів. На сайті компанії повідомляється, що найскладнішим було знайти запатентовану заміну для карміну. Це стандартний червоний пігмент, який використовується для виготовлення губної помади. Отримують його із подрібнених у порошок самок комах.
Актуальна концепція бренду – це використання технологічних інновацій, ефективні формули, що забезпечують заявлений результат, а також лаконічне оформлення пакування. Пропонуємо огляд окремих продуктів марки, які є культовими:
- Vanish Seamless. Тональна основа у формі стику, що також виконує функції консилера. Продукт має водостійку формулу та забезпечує створення бездоганного покриття, яке зберігається протягом 12 годин. Доступний у 32 відтінках.
- Unlocked Instant Extensions Mascara. Туш для вій подовжує, розділяє волоски й надає їм обсягу. При нанесенні на кожній вії створюється спеціальна плівка, яка забезпечує надійну фіксацію та стійкість покриття при торканні.
Купити декоративну косметику Ауерглас за обґрунтованими цінами можна у мультирегіональному інтернет-магазині MAKEUP. Доставлення замовлень виконується по Києву та Україні.