Juicy Couture
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуHITПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуПовідомити про появуВідгуки про Juicy Couture
- Juicy Couture Couture CoutureПарфумована вода (тестер без кришечки)Купила тестер 30мл, - волшебный дорогой аромат.ООльга★★★★★
Ви нещодавно переглядалиJuicy CoutureУ 1895 році американець Кінг Кемп Жиллетт серйозно замислився над створенням безпечної бритви зі змінним лезом. Запропонований ним варіант складався із закріпленого між двома пластинами шматка сталевої стрічки та ручки. Таку модель згодом стали називати Т-подібною бритвою. Гоління здійснювалося за допомогою сталевого леза. Щойно воно втрачало гостроту, його слід було замінювати на нове.
Жиллет отримав патент на свій винахід, але налагодити виробництво самостійно не зміг. Вчені та виробники інструментів, до яких він звертався, поставилися до новинки скептично. У своїх відгуках вони називали її безперспективною та непрактичною. Але винахідник не здавався. Він узяв у партнери інженера-механіка Вільяма Нікерсона, випускника Массачусетського технологічного інституту. Вільям впорався з вирішенням всіх виробничих питань й у 1903 році компанія Gillette Safety Razor розпочала випуск бритв.
Як зробити новий бренд популярним і впізнаваним
Спочатку продажі були дуже низькими. Споживачі поставилися до новинки з недовірою. Це був не перший безпечний станок для гоління. Можна було купити модель, запропоновану Жан-Жаком Перре ще в другій половині XVIII століття. Вона коштувала дешевше, але не забезпечувала такий самий високий захист від порізів, як Gillette.
Для активного просування новинки її винахідник вжив низку важливих заходів:
- з жовтня 1903 року стартувала реклама в популярних журналах;
- частину станків роздали безплатно;
- організовано випуск моделей кольору хакі спеціально для армії;
- обмежені партії продавали за собівартістю або навіть нижче за неї, а ціна наборів лез була дещо завищена.
На старті нової марки основною цільовою аудиторією стали військові. Вони повинні завжди мати охайний вигляд, а можливостей привести себе до ладу в похідних умовах не так вже й багато. Гладко поголене обличчя забезпечувало щільніше прилягання протигаза, що було особливо важливо під час газової атаки.
Крутий поворот у кар'єрі
Звичку використовувати такі станки привезли додому не тільки солдати США, а й інших країн. Gillette стає символом мужності, сміливості та впевненості в собі, а засновник марки – мільйонером. Тепер він мріє не про матеріальні цінності, а про перебудову світу. Кемп вважає, що уряд слід замінити на Всесвітню корпорацію, яка керуватиме системою виробництва та розподілу. Очолити її він пропонує спочатку Теодору Рузвельту, а потім Вільяму Тафту та Генрі Форду.
Усі ці пропозиції були відкинуті. Кемп із глибоким розчаруванням вирішує стати ближче до природи й починає вирощувати апельсини в Каліфорнії. Але цього разу удача відвернулася від нього. Під час кризи 1929 року він втратив усі свої статки. У результаті проведеної в компанії Gillette реорганізації, засновнику бренду довелося піти з посади президента, а акціонери придбали за безцінь його частку в бізнесі. Тепер марка продовжує розвиватися без свого творця. Наприкінці 30-х бренд проводить рекламну кампанію, намагаючись залучити до лав своїх шанувальників спортсменів і любителів активного відпочинку.
Марка Gillette підкорює світовий ринок
Компанія досить швидко оговталася після значного зниження продажів під час Другої світової війни. Основним пріоритетом стає розроблення нових моделей станків для гоління з особливими можливостями:
- додаткові налаштування для щетини різної густоти;
- картриджі з 2-5 лезами, зі змащувальною смужкою та рухомою головкою;
- використання обертових головок, які легко підлаштовуються під контури обличчя;
- спеціальні гаджети для чутливої шкіри;
- унікальна модель для гоління інших людей;
- станок з підігрівом.
Бритви цього бренду використовують 570 мільйонів людей у 120 країнах світу. Також компанія випускає косметичні засоби, антиперспіранти, тримери.
Замовляйте продукцію бренду Gillette з доставленням по Києву та Україні в мультирегіональному інтернет-магазині MAKEUP.