Diptyque
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиВідгуки про Diptyque
- Diptyque OyedoТуалетна водаДоставкой товаром доволен.ССергей★★★★★
- Diptyque VetyverioТуалетна водаШикарныеААнна★★★★★
- Diptyque PhilosykosПарфумована вода (пробник)Дуже літній і свіжий, аромат саме такий як в описіТТетяна★★★★★
- Diptyque TempoПарфумована вода (пробник)Вау аромат :)DDaria★★★★★
Ви нещодавно переглядалиDiptyqueІсторія Diptyque — відомого французького парфумерного будинку
Дизайнер інтер’єрів Крістіан Готро, художник Десмонд Нокс-Літ та декоратор Ів Куеслан заснували незвичайну компанію у 1961 році. Троє друзів зайняли приміщення в Парижі на бульварі Сен-Жермен із двома однаковими вікнами по обидва боки дверей, що в архітектурі називається диптихом. Так з’явилася назва нового магазину, де спочатку продавалися унікальні тканини та екзотичні предмети для декору інтер’єру.
У 1963 році команда Diptyque відсвяткувала другу річницю випуском ароматичної свічки, з чого і розпочався її парфумерний шлях. Перші ароматні свічки Aubepine, Cannelle, The із запахами глоду, кориці та чаю створювалися у майстерні над паризьким бутіком. Через п’ять років друзі захопилися розробкою парфумів, які мали пасувати до тканин. Вони досягли успіху в новій справі і випустили першу туалетну воду унісекс L'Eau за ціною, що відповідала класу люкс.
Бездоганний дизайн Diptyque
Композиції розповідають неймовірні ароматичні історії про подорожі та мають досконалу упаковку, в якій кожна деталь сповнена сенсу. Саме такий творчий підхід привів компанію до раннього та стійкого успіху. За упаковку бренду з перших днів відповідав Десмон і в ній мало що змінилося сьогодні. Початковий дизайн використовують навіть для косметики, яка не так давно з’явилась в асортименті.
У 2012 році команда Діптик удосконалила зовнішній вигляд парфумів — представила лаконічні овальні флакони в аптечному стилі. Вони повторюють форму етикеток і визнані ще однією візитною карткою марки. Зовнішній вигляд парфумерії та інших засобів можна оцінити на сайті makeup.com.ua, де також можна купити флакон культового аромату з безкоштовною доставкою. Парфумерія бренду з 60-річною історією доступна у різних точках країни, а не лише у Києві та обласних центрах.
Увага до деталей — унікальний логотип Diptyque
- Любов Десмона до каліграфії, мінімалізму присутня у кожному товарі. Натхненний давньоримськими бойовими щитами, він малював логотипи в цьому стилі на папері від руки. Його ідеї спочатку використовували для дизайну тканин, а потім — для чоловічої та жіночої парфумерії. Невдовзі овальні етикетки стали символом паризького бренду.
- На незвичайний шрифт художника надихнула архітектура старовинних храмів. Працююючи в Diptyque, він також використав знання дешифрувальника, отримані під час Другої світової війни: зашифрував назви продуктів і перетворив їх на загадки для покупців.
- Кожен парфум має унікальну, пов’язану з ним ілюстрацію — малюнок можна побачити на звороті етикетки, якщо дивитися через прозору рідину.
- Ілюстрації для парфумів створюють особливо ретельно — покращують до тих пір, доки зображення не починають втілювати відповідний аромат.
Ароматичні асоціації Diptyque
Найкращі свічки, парфумовані води марки символізують подорожі Середземномор’ям, Близьким Сходом і прославляють Париж:
- свічка з нотами троянди Paris en Fleur присвячена паризькому ботанічному саду Багатель;
- в елегантному парфумі Eau Capitale втілюється паризький шик завдяки вдалому поєднанню троянди, пачулі, рожевого перцю;
- туалетна вода Eau Duelle символізує екзотичний Схід.
Компанія балує парфумерних гурманів східними гріючими, свіжими озоновими, стійкими мускусними композиціями для літа і холодної зимової погоди. В інтернет-магазині Мейкап є парфуми Диптик для чоловіків та жінок. Онлайн-покупку легко оформити, перебуваючи у Києві, Харкові, Дніпрі, Львові та інших населених пунктах. Це підтверджують позитивні відгуки покупців з різних куточків України, які повторно замовляють парфумерію.