Bibliotheque de Parfum
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиВідгуки про Bibliotheque de Parfum
- Bibliotheque de Parfum I WantПарфумована вода (пробник) (спрей)Закохана в цей аромат. Красиве поєднання гіркості, солодкості і вишні.ДДарья★★★★★
- Bibliotheque de Parfum Dangerous RomanceПарфумована вода (пробник) (спрей)Хто має Mancera Hindu Kush, цей може не купувати.ААлександр★★★★★
Ви нещодавно переглядалиBibliotheque de ParfumУ 2019 році харків'янка Лора Некрасова, заручившись підтримкою свого чоловіка, заснувала бренд нішевої парфумерії Bibliotheque de Parfum. Пропонуємо кілька важливих і цікавих фактів про цю марку:
- компанія розробила високі стандарти для своєї продукції та неухильно їх дотримується;
- бренд Bibliotheque de Parfum не відкриває фірмових бутиків, його продукцію можна купити в деяких роздрібних магазинах-партнерах, але в пріоритеті онлайн-продажі;
- успішному старту сприяла співпраця з італійськими та французькими парфумерами;
- для створення ароматів використовуються тільки натуральні інгредієнти найвищої якості;
- під час пандемії команда марки згуртувалася та продовжувала успішно працювати.
Повномасштабне вторгнення Росії в Україну, що розпочалося в лютому 2022 року, стало справжнім випробуванням для Лори Некрасової та її бізнесу. Довелося внести суттєві корективи в діяльність компанії. Єдиним капіталом марки виявилася нова колекція ароматів, яка перебувала на складі у Флоренції. Вона вціліла тільки тому, що її не доставили вчасно. Цю колекцію розробляли 2 роки і в її створенні брала участь італійська парфумерка Фернанда Руссо.
До початку війни в штаті фірми було 50 співробітників, більшість з яких жінки. Багато з них були змушені покинути країну, щоб врятувати своїх дітей. Після релокації до Чернівців компанія використовує позаштатну команду фахівців. Це забезпечує необхідний рівень мобільності та доступності, незалежно від місця перебування співробітників.
Bibliotheque de Parfum: нішеві аромати, які дарують радість
Після переїзду Некрасова активно допомагала іншим переселенцям. Здавалося, що в такій ситуації парфуми просто не потрібні, а головне – їжа, вода та сон у теплому ліжку, а не в підвалі. Але постійні клієнти почали запитувати чи працює компанія, просили вислати парфуми, які нагадували їм про щасливий, мирний час. Одна жінка написала, що брала ароматизовану свічку Bibliotheque de Parfum до підвалу, в якому її родина ховалася від бомбардувань. Така свічка горить 40 годин, а її аромат у складній ситуації допомагає хоч трохи розслабитися та зняти напругу.
Хоча Bibliotheque de Parfum поки не вдалося вийти на довоєнний рівень продажів, засновниця марки не приховує своїх амбітних планів. Це розширення виробництва, запуск бренду в Польщі, включення до каталогу косметичних засобів для шкіри та нових ароматів для дому. Для Лори Некрасової парфуми – це не просто флакон з ароматною рідиною, а захоплива історія, якою хочеться поділитися.
Попри труднощі у веденні бізнесу у складних воєнних умовах, компанія зуміла не тільки відновити роботу, а й взяти участь у міжнародній виставці в Болоньї. Найбільш продаваний продукт з колекції Bibliotheque de Parfum – мініатюра місткістю 16 мл. Вона посідає проміжне положення між пробником і повною версією і приваблює споживачів своєю помірною ціною. Крім парфумерії та свічок бренд також випускає дифузори. У своїх відгуках шанувальники марки відзначають, що їхні аромати викликають приємні відчуття комфорту та затишку в домі.
Замовити парфумерію бренду Бібліотек де Парфум з доставленням по Києву та Україні можна на сайті інтернет-магазину MAKEUP.